June 6, 2009

17 AGAIN

如果比你重新開始你既人生,你會點選擇?






今日睇左『回到17歲』,真係太岩十七歲既我睇啦(九唔撘八)

第一:男主角好型仔-係HIGH SCHOOL MUSICAL既ZAC EFRON,尤其有一幕係車到行出黎,真係電死左人…MICHELLE TRACHTENBERG我就曾經係GOSSIP GIRL有睇過佢做戲,又靚女,D戲又好,仲記得佢係GOSSIP GIRL入面做果個奸到出汁既女仔果陣真係搞到我好鬼想殺左佢…
第二:好笑…竟然同星球大戰同魔戒連上到關係,簡直係玩哂CROSSOVER但又唔會過左火…
第三:記得MIKE講話人生係年輕既時候總係會做左一啲事而後悔…仲有同佢個女話你一定會搵到一個好愛你錫你既人,即使可能仲會受多幾次既傷害,真係幾有啓發性既電影…

不過我覺得就仍然有D HIGH SCHOOL MUSICAL既影子…呢個我就覺得麻麻…可能呢套戲我有太深既印象啦…

不過套戲我覺得係值得去戲院睇既

No comments:

Post a Comment