June 6, 2009

dear sweety

my sweety

自從你sd左個sms叫我sweety之後,打算以後都叫你做sweety

當你話我知你唔開心,好想抱住我既時候,我真係知道你真係好唔開心,但係,其實我都係知道我唔係好識安慰人,所以究竟要點樣安慰你呢,真係唔清楚。

不過,我好開心你話冇同我有疏遠既感覺,因為我都覺得你好似係我身邊咁,雖然你人在英國。我都好開心你唔開心既時候會想話我知,令我覺得我係你心目中係真正既朋友。希望你唔好覺得有壓力或者點樣,做你自己想做既野,亦唔好在意他人對你既誤解,因為呢個世界一定會呢d小人(我幫你去鵝頸橋打小人)。

希望你知道,無論你有咩事,你都唔係自己一個架,因為仲有我地呢班朋友,我地會支持你。

anyway,我一定會依照比個擁抱你,I promise

最後提早講一句welcome back

your sweety

No comments:

Post a Comment