June 6, 2009

送老人院...呀!唔係,係送老人家入老人院...

well...今日我地既講題係,送老人家入老人院係咪正確既做法。

可憐咁我地組係選中我地係贊成架,但係,其實我地係冇point架。

歷時3堂既辯論,雖然好似好長咁,不過真係幾爆笑下。

我=我方,友=友方。

我 : .....,所以安置老人家去.....

友 : 安置!?

我 : 唔係,係老人家.....

友 : 擺!?哇乜用擺字架??

結果係愈解愈亂。

友 : ....,所以我地方....

友 : 我地方係堅決反對送老人院....

中間有好多笑料,到我講果陣,幾條友仔係到笑,又話我激動..(又好似真係幾激動) 搞到我笑左幾分鐘。

我諗我果句『好呀,辭左份工佢,係屋企照顧老人家,等你存款變到0果陣睇你點死囉。』好似好串咁...不過班人都係咁笑,連miss 都係到笑。唉,我第一次辯論就咁笑完左

No comments:

Post a Comment