June 6, 2009

叫我敗家女...OTZ

網誌分類:愛*美妝 |
圖片
網誌日期:2009-03-28 18:27

話說最近都好乖,冇洗d咩大錢,但係,原來忍得多,好容易有反效果…

好耐之前就想買一本schedule book,無奈睇上果d都要百幾蚊,百幾蚊真係唔係好買得落手…點知,琴日行果陣,突然見到…

哇,之前見到果d都係百百聲咁,望一望個價錢,哇﹗減到$89.9…我真係有三思過架,真係有架…我唔係第一見就愛上佢既話我都唔會買架…

唉,我諗起我果個已經功成身退既白色袋真係好鍾意呀

萬寧買滿200蚊送50禮卷,有冇去買野呢?我就敗左好多野…

極潤應該好熟啦…真係好好用,不過我只會係冬天用,因為會有少少痴立立既感覺…最鍾意用完佢,未乾既時候時候即刻查garnier既aqua denfense,個感覺真係好保濕…話說近排garnier都減價…(其實好想買返罐aqua denfense,因為見底啦…雖然夏天唔會用…)

organic既玫瑰保濕噴霧,呢個未用過,不過見到好似好天然咁,所以諗住買返黎試下,橫掂宜家屋企冇保濕化妝水。

曼秀雷敦既暗瘡護理液,印象中係幾好用既,因為起碼用哂咁話…近排比d暗瘡搞到好煩,所以再買返黎用下…

clinelle既blemish clear都未用過,不過見到減價就諗住試下,行左2間萬寧先有…

vaseline既綠罐真係超級好用,晚晚訓之前都搽厚厚既一層,冇左佢我諗我個嘴會乾死…

真係超級好啦…呢2日用勁多錢,琴日去左元氣,今日去左唱k,2日加埋,我已經用左四五百蚊…唉…唔通我真係咁忍唔到手…

No comments:

Post a Comment