June 6, 2009

好衰呀~

上體育堂,排球當足球踢…

我知衰啦排球懲罰我,我一腳踩落去,呯﹗我一邊屁股與大地親吻…

媽媽咪呀,好痛呀

唉,聽日一定成身痛到死....

想買鞋,應該買高踭鞋好呀,但係買平底鞋好呢?

應該買拖鞋好呀,定係買涼鞋好呢?

尋找緊koji spring heart既眼線筆,點解成日都冇黑色架﹗唔通要買啡色?

我發覺,VINCH既PAPER MASK真係幾好用,我買果陣係9.9 X2,一塊先5蚊,又平又抵用紅酒,牛奶同溫泉都係我最愛。

星期6同FD夾埋買左一盒我的美麗日記既新年特別套裝,有23塊,一塊計落都係6蚊,都幾抵用,仲可以試哂大部分既味添﹗我既面膜大軍真係陣容強大…哈哈哈﹗遲D PO相紀念一下

聽日要測會計,恭喜我吧,我仲未溫過…(等死)

No comments:

Post a Comment