June 6, 2009

HOPING BEING BETTER IN 2009

距離2009年仲有30分鐘

循例都要回顧下2008年做過啲咩既...

1.人生第一個畢業表演。

2.人生第一個MOCK,情況當然可以叫慘不忍睹,哈哈。

3.人生第一個公開試--會考,19分,唔係太好又唔叫好差,亦令我失去了信心。

4.LCCI考試,哈哈,幸運地『叮』左。

5.人生第二個GRAD DIN,WELL...希望中七果個會更好,起碼我會MAKE UP MYSELF BETTER。

6.三個多月既長假,很開心…奧運陪伴我

7.兩個要好既朋友同我地分開左了,雖然唔係係同一個地方讀書,但呢5年唔係講笑架,our hearts will always together

8.去到中6了,叫做過左一關,不過過呢幾個月,頹 + 失去了信心。

9.最後一樣我好開心既事,請容許我放係心入面

10.2009,又係新既一年,希望今年可以過得充實,生生性性,開開心心,幸幸福福,09同10將會係我人生好重要既2年。

happy new yearwish our wishes will come true

No comments:

Post a Comment