June 6, 2009

嫁掉好了…

近來最常朋友說的就是 :

友 : 唉,唔想讀書呀…

我 : 係囉,讀書好辛苦,我絕對唔會信上到大學有蜜月期呢樣野。

友 : 係囉,上到去又要讀番D英文,點會好輕鬆呀 ( 嘆 )

我 : 係喎,出到黎做野更架冇可能會輕鬆啦。

友 : 係囉係囉。

我 : 到時公司要你去進修仲死,仲要讀書。

友 : 係喎,勁慘。

我 : 不過都好過而家,起碼我地而家係比錢讀書,出黎做野讀書都仲話有錢賺。

友 : 咁又係既…

我 : 所以我都話找個人嫁左佢算啦…

友 : 哈哈哈,你估咁易咩。

我 : 哈哈,係喎,搵到個有錢既仲難,哈哈哈。

哈哈哈…

以上是被中六生活折磨了三個月的可憐女學生的瘋言瘋言 。

唉,我升上中六最常說的就是讓我多讀2年中4,5吧,起碼輕鬆的多。

生於我們這個年的人究竟是幸運還是不幸呢?

最後幾年的會考,教育局不斷的在轉考試制度,淪為白老鼠的我們。

三三四沒我們的份,金融海嘯來得剛巧,如果升得上大學出來十之八九都可能找不到工作。

唉,真是生不逢時

No comments:

Post a Comment