June 6, 2009

迷上了twilight...

12月上既一套電影--Twilight 應該令好多女仔迷上了

仲記得我睇完套戲之後,迷上了....

Edward Cullen

但我又唔係鍾意Robert Pattinson喎…可能我迷上左既係電影入面既靚仔吸血鬼。

之後,我用左半個月,日以繼夜咁睇哂

Twilight

Twilight

New Moon

new moon

Eclipse

eclipse

Breaking Dawn

breaking dawn

真係睇到成個沉左落去,成日一諗起就會係Edward,Bella,或者因為果種不存在於現實既吸血鬼與人相戀既浪漫,特別令人沉迷啦…

簡直係一本似毒藥似糖一般令人上癮既書,我前前後後,睇左3次,我都知我沉迷架啦…不過,仲可能會睇多幾次

No comments:

Post a Comment