June 6, 2009

今日又係一年一度辯論日

網誌分類:愛*生活 |
網誌日期:2009-03-04 21:16

今日中化堂又玩辯論,實在太『幸運』啦我地,成日都抽到d咁『易』講既題目既﹗

真係超好笑,班中有食字大王,坐佢周圍果d都受到感染呀下…

今日新四字詞『赴山蹈海』﹗

係一個激動既辯論中無啦啦爆出呢個詞,真係笑到我肚痛

大佬,咁橋口你都講得出既,學少玲話齋,你個腦轉得太快啦,下次講野講慢d,唔駛將赴湯蹈火同上山下海夾埋黎講呀嘛

發覺上左中六,個人化左,似乎成績係一樣好重要但又似乎唔重要既野,每日係沉悶既課堂中找尋一點既樂趣,已經好滿足

我就黎比我d痘痘煩死啦我知道我好青春﹗唔駛你地成日出現黎提我喎﹗

No comments:

Post a Comment